۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۵۹۶۵
انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
لیگ برتر والیبال و تعیین قهرمان از میان سرمایه و پیکان

فینال دوم را سرمایه برد

دومین فینال لیگ برتر والیبال را سرمایه برد. امروز و در دومین بازی فینال از بازی های پنجگانه که باید میان دوفینالیست برگزار شود سرمایه و پیکان مقابل هم قرار گرفتند و این بازی سرمایه بود که موفق شد با نتیجه 3-0 برنده شود. دیدار اول را پیکان با نتیجه 3-2 پیروز شده بود. این بازی های فینال تا رسیدن یکی از رقبا به عدد 3 برگزار می شود.
عصرایران - دومین فینال لیگ برتر والیبال را سرمایه برد. امروز و در دومین بازی فینال از بازی های پنجگانه که باید میان دوفینالیست برگزار شود سرمایه و پیکان مقابل هم قرار گرفتند و این بازی سرمایه بود که موفق شد با نتیجه 3-0 برنده شود. دیدار اول را پیکان با نتیجه 3-2 پیروز شده بود. این بازی های فینال تا رسیدن یکی از رقبا به عدد 3 برگزار می شود. 

بازی سوم این دو تیم روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و تیمی که 3 بازی از 5 بازی را بتواند به سود خود کند، قهرمان لیگ امسال خواهد شد.

حواشی

* مصطفی کارخانه در اعتراضی به بازیکنان پیکان تا نزدیکی تور هم رفت که با وساطت بازیکنان این تنش تمام شد.
* محمد موسوی و فرهاد قائمی به مدت چند دقیقه بازی را متوقف کردند و زیرتور با یکدیگر مشاجره می‌کردند. 
* مهدی مهدوی که لحظات کوتاهی به بازی آمد، وارد جنگ حاشیه‌ای با مجتبی میرزانجانپور شد. 
* در روزی که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شد، بازیکنان دو تیم تنش بیشتری با یکدیگر داشتند.
* در انتهای بازی عادل غلامی با یکی از بازیکنان پیکان درگیر شد که با وساطت بازیکنان به رختکن فرستاده شد. 
* فرهاد ظریف و پیمان اکبری در انتهای بازی با یکدیگر مشاجره نه چندان دوستانه‌ای داشتند که توسط بازیکنان از یکدیگر جدا شدند.
* مصطفی کارخانه و پیمان اکبری در انتهای بازی وارد جدال لفظی جدیدی شدند که بازیکنان و عوامل دو تیم پس از دقایق طولانی این دو را از هم جدا کردند.
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود