۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۵۹۶۵
انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
لیگ برتر والیبال و تعیین قهرمان از میان سرمایه و پیکان

فینال دوم را سرمایه برد

دومین فینال لیگ برتر والیبال را سرمایه برد. امروز و در دومین بازی فینال از بازی های پنجگانه که باید میان دوفینالیست برگزار شود سرمایه و پیکان مقابل هم قرار گرفتند و این بازی سرمایه بود که موفق شد با نتیجه 3-0 برنده شود. دیدار اول را پیکان با نتیجه 3-2 پیروز شده بود. این بازی های فینال تا رسیدن یکی از رقبا به عدد 3 برگزار می شود.
عصرایران - دومین فینال لیگ برتر والیبال را سرمایه برد. امروز و در دومین بازی فینال از بازی های پنجگانه که باید میان دوفینالیست برگزار شود سرمایه و پیکان مقابل هم قرار گرفتند و این بازی سرمایه بود که موفق شد با نتیجه 3-0 برنده شود. دیدار اول را پیکان با نتیجه 3-2 پیروز شده بود. این بازی های فینال تا رسیدن یکی از رقبا به عدد 3 برگزار می شود. 

بازی سوم این دو تیم روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و تیمی که 3 بازی از 5 بازی را بتواند به سود خود کند، قهرمان لیگ امسال خواهد شد.

حواشی

* مصطفی کارخانه در اعتراضی به بازیکنان پیکان تا نزدیکی تور هم رفت که با وساطت بازیکنان این تنش تمام شد.
* محمد موسوی و فرهاد قائمی به مدت چند دقیقه بازی را متوقف کردند و زیرتور با یکدیگر مشاجره می‌کردند. 
* مهدی مهدوی که لحظات کوتاهی به بازی آمد، وارد جنگ حاشیه‌ای با مجتبی میرزانجانپور شد. 
* در روزی که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شد، بازیکنان دو تیم تنش بیشتری با یکدیگر داشتند.
* در انتهای بازی عادل غلامی با یکی از بازیکنان پیکان درگیر شد که با وساطت بازیکنان به رختکن فرستاده شد. 
* فرهاد ظریف و پیمان اکبری در انتهای بازی با یکدیگر مشاجره نه چندان دوستانه‌ای داشتند که توسط بازیکنان از یکدیگر جدا شدند.
* مصطفی کارخانه و پیمان اکبری در انتهای بازی وارد جدال لفظی جدیدی شدند که بازیکنان و عوامل دو تیم پس از دقایق طولانی این دو را از هم جدا کردند.
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!