۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۶۳۲۶
انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۴

این دو شبکه تلویزیونی یکی می‌شوند

 
شبکه‌های 5 سیما و بازار، سال آینده در هم ادغام می‌شوند.
مدتی است که خبر ادغام شبکه‌های تلویزیونی در سال آینده به گوش می‌رسد که مشکلات مالی سازمان صدا و سیما یکی از دلایل اعمال این طرح عنوان می‌شود.

به گزارش ایسنا، این خبر با اعلام ادغام شبکه‌های بازار و 5 سیما در سال آینده در مراسمی که با حضور خبرنگاران و به همت روابط عمومی سازمان صدا و سیما برگزار شد، به تایید رسید.
بر این اساس، شبکه‌ تهران که با عنوان شبکه اقتصادی در زیرمجموعه شبکه‌های سراسری دیده می‌شود، در سال آینده با شبکه بازار که کانالی دیجیتال است و ماموریتی مشابه دارد، ادغام خواهد شد.
همچنین در مراسم شامگاه سه‌شنبه 18 اسفند، اعلام شد که شبکه آموزش سیما نیز سال آینده با یکی از شبکه‌ها ادغام خواهد شد.
پیش از این مدیر شبکه مستند هم در گفت‌وگویی از ادغام این شبکه در سال آینده خبر داده بود.

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است