۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۶۷۸۷
انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۴

وزیر کار دولت هاشمی: با اندکی تلاش می‌توان اکثریت مجلس دهم را به دست آورد

این اولین انتخاباتی بود که مردم به برنامه ها رای دادند نه به افراد.
 یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: اگر در دور دوم انتخابات کاستی داشته باشیم، دستاورد مرحله اول انتخابات از بین می‌رود و به اکثریت مورد نیاز خود برای تحقق وعده‌ها نمی رسیم.

به گزارش ایسنا، حسین کمالی صبح امروز در نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم لیست امید در انتخابات مجلس دهم در محل کتابخانه ملی با اشاره به اینکه با اندکی تلاش می‌توانیم اکثریت مجلس را به دست آوریم ، اظهار کرد: نباید فکر کنیم که اکنون کار تمام شده است، باید وحدت و همدلی خود را حفظ کرده و اجازه ندهیم بین ما تفرقه بیاندازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق موجب پیروزی اصلاحات شد، مردم اخلاق مداری را پسندیدند و به ما رای دادند و ما باید در ادامه اخلاق را رعایت کرده و نباید نوع گفت‌وگوهای ما عوض شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های لیست امید گفت:‌ ما اعلام کردیم دنبال همزیستی مسالمت آمیز، ساخت اقتصاد کشور، اصلاح هنجارهای جامعه‌،اصلاح روابط بین‌المللی و تغییر سیاست‌های داخلی هستیم، این برنامه‌های ما چیزی جدا از برنامه‌های بیست ساله و یا برنامه‌های توسعه نیست و ما موارد مغفول مانده این برنامه را وعده دادیم. اکنون نباید ناهماهنگی در برنامه‌ها ایجا شود و نامزدهای دور دوم نباید وعده های غیر عملی بدهند زیرا عملکرد ما مدنظر مردم قرار می گیرد و اگر ما بخواهیم در دوره بعد به مردم رجوع کنیم همین وعده ها و عملکرد ما معیار رای مردم خواهد بود، بنابراین نباید یک وعده خاص داد.

کمالی در ادامه اظهار کرد: این اولین انتخاباتی بود که مردم به برنامه ها رای دادند نه به افراد.

دبیر کل حزب اسلامی کار در پایان تاکید کرد: اصلاحات هم تلاش کرد از گفت‌وگوهای خشن و غیرمسالمت آمیز دوری کند.تلاش زیادی شد تا گفت‌وگوها خشن شده و فضا امنیتی شود. صدا و سیما در این حوزه تاثیرگذار بود و در حد سخنگویی این جریان نقش آفرینی کرد، شاید همین رفتارها موجب شد که مردم هوشیارتر شوند.
برچسب ها: کمالی ، دولت ، مجلس
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)