۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۸-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۵۸۸۶۹
انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۸-۰۱-۱۳۹۵

عرضه ساعت هوشمند کاسیو در استور گوگل

در حالی که ساعت‌های هوشمند اندرویدی معمولاً قیمتی بین 200 تا 350 دلار دارند حالا کاسیو ساعت خود را با قیمت 500 دلار عرضه کرده است.

کاسیو در نمایشگاه CES 2016 ساعت هوشمند اندرویدی خود را با نام Smart Outdoor Watch معرفی کرد. این اولین ساعت هوشمند جان‌سخت اندرویدی است که حالا با قیمت 499 دلار در Google Store عرضه شده است.

عرضه ساعت هوشمند اندرویدی کاسیو در استور گوگل

در حالی که ساعت‌های هوشمند اندرویدی معمولاً قیمتی بین 200 تا 350 دلار دارند حالا کاسیو ساعت خود را با قیمت 500 دلار عرضه کرده است. این ساعت مانند موتو 360 موتورولا از یک صفحه‌نمایش (نه‌چندان) دایره‌ای از نوع LCD بهره می‌برد که یک لایه نمایشگر مونوکروم نیز برای نمایش اطلاعات زیر نور آفتاب برای آن در نظر گرفته شده است. با وجود این‌که این ساعت زمخت‌تر و ضخیم‌تر از ساعت‌های اندرویدی دیگر است اما در عوض می‌تواند تا 50 متر زیر آب دوام آورده و به لطف استاندارد نظامی MIL-STD-810G در برابر ضربه و شوک نیز مقاومت کند.

عرضه ساعت هوشمند اندرویدی کاسیو در استور گوگل

مشخصات فنی این ساعت توسط گوگل درج نشده اما وضوح 300 در 320 صفحه‌نمایش و چیپست اسنپ‌دراگون 400 مانند بسیاری ساعت‌های هوشمند دیگر اندرویدی به صورت استاندارد برای آن در نظر گرفته شده است.

این ساعت با اپلیکیشن‌هایی مخصوص کوهنوردی و گردش مانند ViewRanger، MyRadar و RunKeeper عرضه شده و در دو رنگ نارنجی و زیتونی (اختصاصی گوگل استور) عرضه می‌شود.

منبع: فارنت

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود