۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۵۹۸۶۱
انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۵

انتشار تصویر دو گوشی میزو M3 Note و PRO 6

با نگاهی به M3 Note، میتوان مشاهده کرد که این تلفن میان رده به بدنه ی تمام فلزی مجهز شده است و خط آنتن در قسمت پائینی پشت این گوشی قابل مشاهده است.

مدت زیادی تا معرفی گوشی های جدید کمپانی چینی میزو باقی نمانده است و میابیست به زودی شاهد معرفی گوشی میان رده و پرچمدار از سوی این کمپانی باشیم. میزو گوشی های میان رده ی خود را با پسوند نوت و پرچمداران خود را با پسوند پرو معمولا نام گذاری میکند که احتمالا باید شاهد دو گوشی M3 Note و PRO 6 باشیم. البته در این قسمت سری MX در نظر گرفته نشد و گفتنی است میزو معمولا در هر سال 2 پرچمدار را روانه ی بازار میکند. اکنون تصویری از گوشی های هوشمند جدید میزو منتشر شده است که پرچمدار و میان رده میزو در یک قاب به تصویر کشیده شده است.

انتشار تصویر دو گوشی میزو M3 Note و PRO 6

ابتدا پیش از هر چیز قبل از اینکه سر در گم شوید باید گفت که در تصویری که مشاهده کنید Meizu PRO 6 در سمت چپ تصویر قرار دارد که رنگ این گوشی در این تصویر مشکی است و M3 Note هم در سمت راست با رنگ نقره ای قابل مشاهده است. البته در مورد اینکه تصاویر PRO 6 که قبلا منتشر شده بود و رنگ نقره ای داشت اما در اینجا با رنگ مشکی ظاهر شده است حق دارید که کمی سر در گم شوید.

از این موضع عبور میکنیم و نگاهی به تصویر میاندازیم، این طور که به نظر میرسد PRO 6 در مقایسه با M3 Note به صفحه نمایش کوچک تری مجهز شده است . سری جذاب NOTE میزو تا کنون همیشه به صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی مجهز بوده است و انتظار ما این است که این سازنده به این روال خود در نسل جدید هم ادامه دهد. بنابراین این تصویر سر نخ خوبی است که نشان میدهد PRO 6 به صفحه نمایش کوچک تری و در حدود 5.2 اینچ مجهز خواهد بود که امروزه سایز بسیار محبوبی در بین پرچمداران به حساب میآید.

انتشار تصویر دو گوشی میزو M3 Note و PRO 6

با نگاهی به M3 Note، میتوان مشاهده کرد که این تلفن میان رده به بدنه ی تمام فلزی مجهز شده است و خط آنتن در قسمت پائینی پشت این گوشی قابل مشاهده است. در سوی دیگر PRO 6 از طراحی منحصر به فردی در قسمت خطوط آنتن بهره میبرد که شبیه به طراحی این خطوط در تصاویر رندر شده ی آیفون 7 اپل است. اما نکته ای که وجود دارد این است که سری میان رده ی Note میزو در حال شبیه شدن به سری پرچمدار PRO است و این موضوع را در سیر تکاملی این دو سری از گوشی های میزو میتوان دید که در واقع این قضیه نکته ی بدی ندارد. با این حال باید منتظر ماند و تصمیم این کمپانی را در مورد طراحی MX6 هم مشاهده کرد که طبیعتا باید شاهد یک طراحی منحصر به فرد تر و چشمگیر تر از سوی میزو باشیم. طبق شایعات MX6 نیز تا چند هفته ی آینده معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات درز کرده، M3 Note به حافظه ی رم 2 و 3 گیگابایت و حافظه ی داخلی 16 و 32 گیگابایت در نسخه های مختلف مجهز خواهد شد . همچنین پیش بینی میشود میزو در این گوشی از چیپست مدیاتک P10 استفاده کند و این گوشی با اندروید 5.1 آب نبات چوبی معرفی شود.

منبع: سخت افزار

برچسب ها: میزو ، گوشی هوشمند
ارسال به دوستان