۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۳۸۸۷
انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۵

لپ تاپ بدون فن ایسر رونمایی شد

شرکت ایسر در نشست مطبوعاتی سالانه خود در نیویورک از آخرین لپ تاب خود با نام Acer Switch Alpha 12 رونمایی کرد.

شرکت ایسر از آخرین محصول خود که لپ تاپ بدون فن است رونمایی کرد تا خود را بعنوان رقیب جدی برای شرکت های بزرگ جهان در حوزه فناوری مطرح کند.

لپ تاپ بدون فن ایسر رونمایی شد

شرکت ایسر در نشست مطبوعاتی سالانه خود در نیویورک از آخرین لپ تاب خود با نام Acer Switch Alpha 12 رونمایی کرد.

این محصول جدید فاقد فن و دارای پردازشگر i3/i5/i7 است که نسل ششم Intel Core به حساب می آید. کیبورد این لپ تاب جدا می شود که در این صورت وزن کمتری را خواهد داشت. وزن این لپ تاپ با کیبورد در حدود ۱۲۰۰ گرم است.

لپ تاپ Acer Switch Alpha 12 رقیبی برای Surface Pro 4 و Dell XPS به حساب می آید. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۲ اینچ و full HD است ضمن اینکه به دلیل نداشتن فن کار کردن با آن بسیار راحت و کاملا بی صدا است.

لپ تاپ جدید ایسر به وسیله یک «سیستم خنک کننده مایع» به کنترل دما در داخل دستگاه می پردازد.

قیمت این لپ تاپ ۵۹۹ دلار است.

منبع: مهر


برچسب ها: ایسر ، لپ تاپ
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود