۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد ۴۶۴۶۷۹
انتشار: ۰۰:۱۰ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۵

تپه های شنی بستنی! (+عکس)

توریسم آنلاین - "جوردن کانتلو" عکاس 31 ساله اهل "پرت"-استرالیا- است که ازتپه های شنی بستنی عکاسی کرده است.

در 50 مایلی شهر ساحلی "لانسلین" تپه های شنی وجود دارند که بسیار فریبنده اند.

این تپه های شنی که در اصطلاح "تپه های شنی بستنی" نامیده شده اند تا ارتفاع 30 متری هم می رسند در حالی که تا اقیانوس تنها چندصدمتر فاصله دارند.

جوردن می گوید: "این تپه های شنی طوری به نظر می رسند که انگار پوشیده از برف هستند و همگی ناشی از رنگ پریدگی شن هاست.قدم زدن در این تپه ها سرشار از آرامش است چون اکثر اوقات فقط خودتان آنجایید."

برچسب ها: تپه های شنی
ارسال به دوستان
۳ نماد هویتی ایرانی که وجودشان را مدیون ساسانیان هستیم(+عکس) تاشوی هوشمند سامسونگ فقط برای چین و کره! افراد شیرینی‌دوست مراقب باشند؛ مصرف زیاد شیرینی باعث افسردگی می‌شود معماری متفاوت یک «کارخانه» در اشتهارد که برنده جایزه معماری شد(+عکس) چگونه حال خوب داشته باشیم ؟ / ۱۲ تکنیک فوق العاده برای داشتن حال خوب انگلیسی‌زبان‌ها کدام زبان‌های جهان را سخت یاد می‌گیرند؟ ۷ چیزی که نباید برای کودکان بخرید! سفر به تهران قدیم؛ اولین قهوه‌خانه تهران چه‌زمانی تاسیس شد؟ از قهوه‌خونه «قنبر» تا قهوه‌خونه جیب‌برها (+عکس) کتیبۀ ۲ هزارساله‌ای که به افتخار یک «کشتی‌گیر» نوشته شده، از زیر خاک بیرون آمد(+عکس) درختی که با کشتن دیگری رشد می کند(+عکس) ۵ شاهکار مشهور معماری که استاد ژاپنی خلق کرده است (+عکس) خانه‌ای «کاهگلی» که یکی از بهترین ساختمان‌های ایران در سال 1403 شد(+عکس) چشمه‌های آبگرمی که می‌توانند بدن انسان را در خودشان حل کنند آیا سایه چشم حاوی سرب است؟ چطور وجود این عنصر شیمیایی سَمی را تشخیص دهیم؟ این ویژگی شخصیتی جانتان را زودتر می‌گیرد