۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۵۲۹۳
انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۵

گوگل بخش سخت‌افزار خود را راه‌اندازی می‌کند

سال‌هاست که گوگل در تلاش است تا جای پای محکمی برای خود باز کند. زمانی که یکی از مدیران سخت‌افزار، این شرکت را ترک کرد و به فیسبوک رفت، انتظار می‌رفت که گوگل قصد خانه‌تکانی اساسی در بخش سخت‌افزاری را داشته باشد.

گوگل بخش سخت‌افزاری خود را می‌سازد و یک مدیر قدیمی خود را برای این کار استخدام می‌کند. ریک استرلو، زمانی که گوگل،‌ موتورولا را به لنوو فروخت، این کمپانی را ترک کرد. هدف راه‌اندازی این بخش، قراردادن طرح‌های سخت‌افزاری مختلف گوگل زیر یک سقف است. گوگل اینکار را تایید کرده است. البته تنها محصولی که در این بخش نخواهد بود، Nest است. زیربخش‌های این بخش عبارتند از: نکسوس،‌ کروم‌کست، سخت‌افزار مصرفی مانند لپ‌تاپ‌های کروم، ATAP، گوگل گلس و OnHub.

گوگل بخش سخت‌افزار خود را راه‌اندازی می‌کند

سال‌هاست که گوگل در تلاش است تا جای پای محکمی برای خود باز کند. زمانی که یکی از مدیران سخت‌افزار، این شرکت را ترک کرد و به فیسبوک رفت، انتظار می‌رفت که گوگل قصد خانه‌تکانی اساسی در بخش سخت‌افزاری را داشته باشد. مسولیت‌های استرلو در این نقش، بسیار بیشتر از پیش است. این حرکت ممکن است زندگی را برای شرکای سخت‌افزاری گوگل راحت‌تر کند، چون گاهی اوقات،‌ بخش‌های مختلف در حال رقابت با یکدیگر بودند!

منبع: آی تی رسان

برچسب ها: گوگل ، سخت افزار
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد