۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۵۸۵۰
انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۵

گلکسی نوت 6 مجهز به پورت USB نوع C می شود

شایعات جدید مدعی‌اند که گلکسی نوت 6 احتمالا به درگاه USB نوع C نیز مجهز خواهد بود.

تا چند وقت دیگر گلکسی نوت 6، جدیدترین گوشی هوشمند از سری نوت سامسونگ معرفی خواهد شد. امروز اخباری درباره مشخصات فنی و جزییات دیگری درباره این دستگاه منتشر شده است.

گلکسی نوت 6 مجهز به پورت USB نوع C می شود

تاکنون مطمئن شده‌ایم که گلکسی نوت 6 قرار است با قابلیت ضد آب و گرد و غبار معرفی شود و حتی ممکن است به اسکنر iris نیز مجهز شود.

حالا شایعات جدید مدعی‌اند که گلکسی نوت 6 احتمالا به درگاه USB نوع C نیز مجهز خواهد بود. البته تا به الان دقیقا مشخص نیست این ورودی قرار است USB 3.1 یا همان USB 3 باشد. اما همانطور که اطلاع دارید USB 3.1 می‌تواند تا ۲ برابر سریع‌تر دستگاه را شارژ کند و حتی از سیگنال‌های HDMI یا Display Port نیز پشتیبانی کند.

اگر فرض را به USB 3.1 بگیریم، سوال دیگری که در ذهنمان نقش می‌بندند، پشتیبانی کردن این دستگاه از هدست جدید Gear VR است؟ نسخه حال حاضر Gear VR از میکرو USB پشتیبانی می‌کند و حالا می‌توان انتظار داشت که نسل دوم از این هدست با پشتیبانی از USB نوع C عرضه شود.

با وجود این گمانه‌زنی‌ها البته هنوز هیچ چیزی به مرحله قطعیت نرسیده و مشخص نیست سامسونگ برای نیمه دوم سال ۲۰۱۶ چطور محصولی را معرفی خواهد کرد.

منبع: زومیت

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)