۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۶۴۵۴
انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۵
مدیر برنامه های ریاض محرز:

احتمال ماندن محرز در لستر 50 درصد است

به نظر می رسد که رفته رفته زمان خروج بعضی ستاره های لسترسیتی فرا خواهد رسید.
به گزارش "ورزش سه"، غول های بزرگ اروپایی آماده هستند تا ریاض محرز، هافبک لستر و بهترین بازیکن این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس، را جذب کنند. مدیر برنامه های محرز می گوید که احتمال ماندن این بازیکن در لستر تنها 50 درصد است.
 
کامل بنگوگام پیرامون این مسئله گفت:" بله البته که احتمال رفتن ریاض محرز از لستر وجود دارد. در حال حاضر می توانم بگویم که احتمال ماندن او در تیم 50 درصد است. او فصل فوق العاده ای را در لستر پشت سر گذاشته است. لستر این فرصت را دارد تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و این برای محرز خوشحال کننده است اما از طرفی در سن و سال او پیشنهاد از باشگاه های بزرگ انسان را به فکر فرو می برد. ما پیشنهاد هایی از انگلیس و سایر نقاط دنیا داریم و باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ می دهد."
 
محرز در فصل جاری آمار 10 گل و 17 پاس گل را از خود برای لستر ثبت کرده است.
برچسب ها: لسترسیتی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)