۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۹۴۰۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۹۴۰۹
انتشار: ۱۸:۲۶ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۵
ایران 8 - 0 روسیه

تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان جهان شد

شاگردان محمد بنا در این مسابقات همه تیم ها را با قدرت شکست دادند از اوکراین و آذربایجان گرفته تا ترکیه آنها در فینال مسابقات هم موفق شدند 8 بازی را با پیروزی پشت سربگذارند و قهرمان شوند.
عصرایران - تیم ملی ایران با پیروزی مقابل روسیه قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی شد. فرنگی کاران ایرانی در فینال قدرتمندانه موفق شدند هر 8 کشتی گیر روس را شکست دهند و مدال طلا را به دست بیاورند.  

شاگردان محمد بنا در این مسابقات همه تیم ها را با قدرت شکست دادند از اوکراین و آذربایجان گرفته تا ترکیه آنها در فینال مسابقات هم موفق شدند 5 بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذارند و با توجه به برگزاری 8 دیدار برای مشخص شدن برنده آنها پیروز شدند. 

آنها البته با روحیه کسب شده از 5 پیروزی اول در 3 بازی بعدی هم پیروز شدند و با نتیجه 8-0 قهرمان شدند. این پنجمین قهرمانی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی است. 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
1
12
قهرمان جهان نه قهرمان جام جهانی این دو تا خیلی با هم فرق دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
17
زنده باد بنا
علی سجده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
14
تبریک بر دلاور مردان ایران عزیزمان.
ناشناس
United States of America
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
17
از معجزه هاي استاد بِنَا
استاد متشكريم ، خدا قوت ،
خبازي مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
16
زنده باد معمار كشتي فرنگي ايران
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
10
بسیار عالی، خدا قوت
صالح جزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
14
وای دمشون گرم واقعا گل گاشتند هنوز تو شک 8 بر صفرشونم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
13
جناب آقای بنا دست مریزاد
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!