۲۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۵
کد ۴۷۰۴۵۷
انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۵

نقش نام «مهران دوستی» بر یک کوچه

شهرداری منطقه ۶ تهران نام یکی از کوچه‌های این منطقه را مزین به نام «استاد مهران دوستی» کرد.
آئین بزرگداشت و پلاک‌کوبی صدای ماندگار مردم ایران زنده یاد «مهران دوستی» صبح امروز -چهارشنبه 5 خردادماه- با حضور مدیران و پیشکسوتان رادیو در منطقه 6 تهران برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغازبخش آن بود، نماهنگی با شعرخوانی مهران دوستی پخش شد که در آن می‌گفت: من همیشه گوینده مردم ایرانم. دوست دارم همیشه صدای مردم باشم و همیشه خاک پای مردم ایران هستم.

در این نماهنگ نیما کرمی، مسعود اسکویی، مهری قلع‌ریز، ناصر ممدوح، داوود نماینده، علیرضا جاویدنیا، اسکندر کوتی و زنده یاد محمدعلی اینانلو درباره زنده یاد دوستی صحبت کردند.

در این برنامه که ژاله صادقیان اجرای آن را برعهده داشت، «شهرام گیل آبادی» مشاور شهردار تهران و مدیر سابق رادیو جوان دل نوشته‌ای را برای زنده یاد مهران دوستی خواند و در ادامه بابایی شهردار منطقه 6 تهران در سخنانی کوتاه گفت: رویکرد شهرداری گرامیداشت یاد و خاطره فرهیختگان، بزرگان، اساتید و کسانی است که تاثیرگذار هستند و اخیرا نیز مراسمی برای استاد فرهنگی و استاد آینه‌وند داشتیم و امروز هم برای نام صدای ماندگار ایران، مهران دوستی این اتفاق می‌افتد.

شاکری عضو شورای شهر تهران نیز در این مراسم اظهارامیدواری کرد برگزاری چنین مراسم‌های فرهنگی استمرار یابد.

در پایان این مراسم با حضور نسرین آبروانی معاون صدا مادر زنده یاد دوستی از پلاک نام استاد مهران دوستی رونمایی کرد.
ارسال به دوستان
تاثیر عجیب پابرهنه راه رفتن روی چمن بر سلامت جسم و روح تکرار ادعاهای موشکی بورل علیه ایران ؛ پیشنهاد تحریم ایران روی میز است امارات هم‌دستِ جنایت‌کاران در سودان؟ ماجرای سرقت ۱۰ میلیاردی از بهشت زهرای تهران کامالا هریس : دو هفته است که هیچ غذایی وارد شمال غزه نشده / غیرنظامیان باید محافظت شوند و به غذا، آب و دارو دسترسی داشته باشند آغاز بزرگ‌ترین رویداد فناوری دنیا با معرفی به‌روزترین فناوری‌ها بررسی گلایه کاربران درباره اتمام زودهنگام بسته های اینترنت معدن کوه رحمت تخت جمشید تعطیل شد؟ چرا آمریکا نمی‌تواند بی‌ ۵۲ جدید بسازد؟ (+عکس) در اسکار بین‌المللی ۲۰۲۵ کدام کشورها بیشترین شانس را دارند؟ بانک جهانی: وضعیت وخیم فقر در ۲۶ کشور جهان بهتر است واقعیت را بپذیریم؛ دریاچه ارومیه خشک شده سازمان بهزیستی: لزوم مداخله بهزیستی برای پیشگیری از آسیب‌های پس از طلاق وزیر دفاع : رژیم صهیونیستی ضربات جبران‌ناپذیری دریافت کرده است سقوط آزاد «جوکر ۲» در گیشه سینما