۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۵
کد ۴۷۳۰۲۷
انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۵

ارزان‌ترین چاپگر سه‌بعدی دنیا

قرار است یک چاپگر سه‌بعدی با نام 101Hero به بازار عرضه شود که نه‌تنها ارزان‌ترین چاپگر سه‌بعدی به شمار می‌رود، بلکه کار کردن با آن نیز بسیار ساده است.

چاپگرهای سه‌بعدی می‌توانند انواع چیزهای مختلف، از مجسمه‌های کوچک تا بدنه خودرو و حتی خانه را بسازند. مشکل اینجاست که بیشتر این دستگاه‌ها بسیار گرانقیمت هستند و نرم‌افزار ویژه آنها نیز بسیار پرهزینه است.

ارزان‌ترین چاپگر سه‌بعدی دنیا

در این میان، قرار است یک چاپگر سه‌بعدی با نام 101Hero به بازار عرضه شود که نه‌تنها ارزان‌ترین چاپگر سه‌بعدی به شمار می‌رود، بلکه کار کردن با آن نیز بسیار ساده است.

کافی است فایل قابل دانلود طرح موردنظر را روی کارت حافظه قرار داده و پس از داخل کردن کارت حافظه درون چاپگر، دکمه روی دستگاه را فشار دهیم.

این دستگاه همچنین نرم‌افزاری متن‌باز دارد که امکان طراحی را نیز به کاربر می‌دهد.

گفتنی است این چاپگر سه‌بعدی 1.8 کیلوگرم وزن داشته و قیمت آن حدود 170 هزار تومان است.

منبع: جام جم کلیک


برچسب ها: چاپگر سه بعدی
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی