۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۵
کد ۴۷۳۳۸۴
انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۵

بازداشت سربازان مست ناتو به خاطر رقصیدن

پلیس دو نفر از این جوانان مست را بازداشت کرده است. به گفته شاهد آنها سربازان یکی از کشور های عضو ناتو هستند و با تلفن به زبان انگلیسی صحبت می کردند. این جوانان به کاپوت، سقف و در خودرو صدمه وارد کرده اند.
دیشب افراد ناشناسی یک تاکسی را در مرکز شهر ریگا، پایتخت لتونی در هم کوبیدند و سربازان ناتو از جمله مظنونان به این اوباشی گری هستند.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از این سربازان مست روی سقف تاکسی می رقصید و همقطاران وی با گوشی های همراه از این صحنه فیلم برداری می کردند . این مطلب را رسانه های محلی به نقل از شاهدان گزارش داده اند.

به گزارش سایت mixnews.lv، این حادثه حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد رخ داده است. راننده تاکسی که رفته بود در کافه قهوه بنوشد پس از بازگشت دید که یک نفر دارد روی سقف خودروی وی می رقصد ، یک نفر تلاش می کند به نزد وی برود و دو نفر دیگر با گوشی های خود از این صحنه فیلم می گیرند.

پلیس دو نفر از این جوانان مست را بازداشت کرده است. به گفته شاهد آنها سربازان یکی از کشور های عضو ناتو هستند و با تلفن به زبان انگلیسی صحبت می کردند. این جوانان به کاپوت، سقف و در خودرو صدمه وارد کرده اند.
ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!