۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۹-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۷۷۲۵۲
انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۹-۰۴-۱۳۹۵

اعلام نام ایرانی کشته‌شده در فرودگاه استانبول

بر اساس جدیدترین گزارش که توسط استانداری استانبول اعلام شد، تاکنون 41 نفر کشته و 231 نفر زخمی شده‌اند.
 پلیس ترکیه اسامی کشته شدگان در انفجار تروریستی فرودگاه آتاتورک را اعلام کرد‬.

به گزارش تسنیم، پلیس ترکیه اسامی کشته‌شدگان در حملات فرودگاه استانبول را اعلام کرد. به‌گفته پلیس ترکیه نام ایرانی کشته‌شده در این حمله تروریستی «سالار داوودی کهنه‌شهری» بوده است.

‫پیش از این نیز معاون کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان گفته بود که یک ایرانی در حادثه تروریستی شب گذشته در فرودگاه استانبول کشته و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس جدیدترین گزارش که توسط استانداری استانبول اعلام شد، تاکنون 41 نفر کشته و 231 نفر زخمی شده‌اند.

در میان کشته شدگان 5 نفر سعودی، یک نفر تونسی، یک نفر از ازبکستان و 2 نفر عراقی، یک نفر اردنی، یک نفر اوکراینی و یک نفر چینی بوده‌اند. باقی کشته شدگان ترکیه‌ای بوده‌اند.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)