۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۵-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۷۸۳۱۲
انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۵-۰۴-۱۳۹۵

بازوبند پرسپولیس به جلال حسینی رسید

امید عالیشاه که در میان قرمزها سال های بیشتری را برای پرسپولیس بازی کرده گزینه اول بازوبند کاپیتانی بود. اما حالا با اضافه شدن جلال حسینی برانکو تصمیم گرفته بازوبند را به مدافع ملی پوش بسپارد.
جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس شد . سایت خبری باشگاه پرسپولیس امروزاز تصمیم برانکو برای سپردن کاپیتانی به مدافع ملی پوش قرمزها خبر داد. 

به گزارش عصرایران ، کاپیتانی پرسپولیس برای فصل جاری به خاطر خروج بازیکنان دفاعی این تیم یکی از سوالات اصلی بود. محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی مدافعان پرسپولیس بودند که سال قبل بازوبند کاپیتانی را به بازو می بستند. 

پرسپولیس هر دو کاپیتان را در فهرست فروش گذاشت و یکی به تبریز رفت و دیگری به مشهد. تا پیش از جذب سیدجلال حسینی به نظر می رسید بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به پرسابقه ترین بازیکن تیم برسد. 

امید عالیشاه که در میان قرمزها سال های بیشتری را برای پرسپولیس بازی کرده گزینه اول بازوبند کاپیتانی بود. اما حالا با اضافه شدن جلال حسینی برانکو تصمیم گرفته بازوبند را به مدافع ملی پوش بسپارد.

برانکو شرایطی سنی سیدجلال و بازی های ملی اش را دلیل اصلی این انتخاب اعلام کرده است. او ازبازیکنان خواسته که با کاپیتان تیم شان همکاری داشته باشند. 
برچسب ها: جلال حسینی
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد