۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۶ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۷۸۴۳۹
انتشار: ۰۱:۰۶ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۵

یوفا و منع خوشحالی خانوادگی بازیکنان

اید بگویم که ما اینجا در حال برگزاری جام ملت های اروپا هستیم نه یک مهمانی خانوادگی. بازیکنان باید بدانند که استادیوم ها در جریان برگزاری یورو امن ترین مکان برای حضور کودکان نیست و تنها افراد دارای مجوز می توانند درون زمین حضور پیدا کنند

یوفا به حضور پر رنگ خانواده بازیکنان درون زمین برای جشن پیروزی در یورو 2016 واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، یوفا سرانجام به حضور خانواده بازیکنان علی الخصوص فرزندان آن ها در زمین بازی پس از پایان دیدارهای یورو 2016 واکنش نشان داد و اعلام کرد از این پس با این مسئله برخورد جدی خواهد کرد.
 
مارتین کالن، مدیر برگزاری یورو 2016، گفت:" باید بگویم که ما اینجا در حال برگزاری جام ملت های اروپا هستیم نه یک مهمانی خانوادگی. بازیکنان باید بدانند که استادیوم ها در جریان برگزاری یورو امن ترین مکان برای حضور کودکان نیست و تنها افراد دارای مجوز می توانند درون زمین حضور پیدا کنند."
 
بازیکنان ولز احتمالا از این موضوع بیش ترین ناراحتی را خواهند داشت چرا که حضور خانواده های بازیکنان پس از پیروزی های شیرین ولز در یورو 2016، همواره یکی از مسائل ثابت  در زمین مسابقه بوده است.
برچسب ها: یوفا
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی