۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۶-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۸۰۳۰۷
انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۶-۰۴-۱۳۹۵

نامه‌نگاری تصویری کیارستمی و فیلمساز اسپانیایی به نمایش در می‎آید

مجید اسلامی، محسن آزرم و ناصر صفاریان 27 تیزماه «نامه ها» را نقد و بررسی می کنند.
عصرایران - فیلم تجربی «نامه‌ها» ساخته‌ی مشترک «عباس کیارستمی» و «ویکتور اریس» یکشنبه 27 تیر 95 در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.

«نامه‌ها» عنوان مجموعه 9 فیلم کوتاه تجربی است که توسط «عباس کیارستمی» و «ویکتور اریس» فیلمساز اسپانیایی ساخته شده‌اند. «نامه‌ها» در واقع نوعی نامه‌نگاری تصویری میان این دو فیلمساز است؛ یکی فیلمی می‌سازد و برای دیگری می‌فرستد؛ آن یکی هم در جواب فیلم دیگری می‌سازد و ارسال می‌کند تا این رد و بدل شدن فیلم‌ها به عدد 9 برسد... این فیلم‌ها در قاب‌هایی ساده و به عنوان آثاری در سینمای تجربی ساخته شده‌اند.

برپایه‌ی این گزارش، پس از نمایش فیلم «نامه‌ها» جلسه نقد و بررسی آن با حضور مجید اسلامی و محسن آزرم (منتقدان میهمان) و ناصر صفاریان (کارشناس- مجری) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم‌‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (27 تیر‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود