۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۸۰۵۳۵
انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۵

ممنوعیت پروازهای آمریکا به ترکیه

سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا، برای تمامی ایرلاین های آمریکایی از پرواز به فرودگاه های استانبول و آنکار نیز اعمال ممنوعیت قرار داده است.
سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا، تمامی پروازهای این کشور را به ترکیه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آورد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری «دیلی میل»، به دنبال تحولات اخیر سیاسی در ترکیه، دولت آمریکا تمامی پروازهای این کشور را به مقصد ترکیه به حالت تعلیق در آورد؛ ضمن اینکه پرواز تمامی ایرلاین ها از مقصد ترکیه به آمریکا نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

همچنین سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا، برای تمامی ایرلاین های آمریکایی از پرواز به فرودگاه های استانبول و آنکار نیز اعمال ممنوعیت قرار داده است.

در همین حال تمامی شرکت های ایرلاین صرفه نظر از تابعیت آنها، پروازهایشان از ترکیه به آمریکا ممنوع شده است.

بر همین اساس، دولت آمریکا به شهروندان خود در ترکیه اعلام کرد تا در مکان های امن اسکان بگیرند و از حاضر شدن غیر ضروری در خیابان ها اجتناب کنند و اخبار را به دقت دنبال کنند.

ارسال به دوستان
پیام آمریکا به بن سلمان: در صورت حمله ایران و متحدانش، از عربستان محافظت می کنیم انهدام ۶ تانک مرکاوا به دست رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی : عملیات زمینی در جنوب لبنان در مراحل نهایی‌ است مرثیه خوانی صهیونیست ها برای نظامی کشته شده اسراییلی: تا جایی که توانستی زن و کودک در غزه کشتی... (فیلم) ممکن است ترامپ با رای بیشتر، اما در آرای الکترال شکست بخورد؟ ظریف : قصد استعفا ندارم قالیباف : رژیم صهیونیستی از جهت راهبردی‌ و نظامی در جنگ ترکیبی شکست خورده است آتش سوزی در شرق تهران لبنان در فهرست « خاکستری » FATF قرار گرفت ایران در «لیست سیاه» FATF باقی ماند سخنگوی کمیسیون امنیت ملی : حاضر به مذاکره بر سر جزایر ایرانی هستیم اما ... مترو به تهرانسر می‌رسد / تراموا از تهرانپارس تا آزادی دادگاه لاهه ، قاضی پرونده جنایت جنگی نتانیاهو را "ناگهان" تغییر داد عذرخواهی بایدن از بومیان آمریکا / جنایت علیه بومیان امریکا: از یکدست سازی فرهنگی تا منع زبان مادری ماجرای باجناق شدن نوید محمدزاده و محسن تنابنده جنجالی شد