۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۱۵۱۷
انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۵

واضح‌ترین تصویر از نسخه مشکی گلکسی نوت ۷

در جدیدترین این تصاویر، نسخه مشکی گلکسی نوت ۷ به وضوح دیده می‌شود،‌ اما متاسفانه این گوشی در حالت استندبای بوده و چیزی از ظاهر و نرم افزار این گوشی دیده نشده است.

در چند هفته آینده شاهد رونمایی سامسونگ از نسل بعدی گلکسی نوت، موسوم به گلکسی نوت ۷ خواهیم بود. در یک ماه گذشته تصاویر و اطلاعات متعددی از این فبلت منتشر شده است که تا حدودی یک نمای کلی از این گوشی به ما داده‌اند.

واضح‌ترین تصویر از نسخه مشکی گلکسی نوت ۷

در جدیدترین این تصاویر، نسخه مشکی گلکسی نوت ۷ به وضوح دیده می‌شود،‌ اما متاسفانه این گوشی در حالت استندبای بوده و چیزی از ظاهر و نرم افزار این گوشی دیده نشده ولی می‌توان اجزای موجود در پنل جلویی را دید که شامل دوربین سلفی، فلاش برای دوربین سلفی و اسکنر عنبیه چشم می‌شود. سایر سنسورها به واسطه قسمت تیره پنل جلویی مخفی شده‌اند، اما اگر تصاویر قبلی مربوط به قاب پشتی گلکسی نوت ۷ را دیده باشید، این بخش شامل ۵ حفره بود. همچنین همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود هر دو طرف صفحه نمایش گلکسی نوت ۷ خمیدگی دارند.

منبع: آی تی رسان

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)