۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۹ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۱۹۸۷
انتشار: ۰۷:۱۹ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۵

1 کشته در اثر برخورد وانت با گارد ریل

راننده یک دستگاه خودروی وانت پیکان در بابل پس از برخورد خودرو با گارد ریل و وقوع آتش سوزی در آن، جان باخت .

این تصادف عصر شامگاه یکشنبه در جاده گنج افروز شهرستان بابل در حوالی روستای ' طلوت ' رخ داد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل امشب به خبرنگار ایرنا گفت که شاهدان عینی این تصادف را به مرکز فرماندهی اورژانس 115 اطلاع دادند و بلافاصله تکنسین های پایگاه هلیدشت به محل حادثه اعزام شدند.

احمد محمدپور افزود: در این حادثه راننده 43 ساله بعد از برخورد خودرو با گاردریل بتنی و آتش گرفتن آن به علت شدت جراحات وارده و خون ریزی شدید و همچنین سوختگی زیاد در دم جان باخت و هنگام حضور تکنسین ها در صحنه فاقد علائم حیاتی بود .

وی ادامه داد : خودرو همچنین یک سرنشین جوان 19 ساله هم داشت که دچار آسیب ناشی از شدت تصادف و سوختگی شد.

محمدپور میزان سوختگی این جوان را 25 درصد اعلام کرد و گفت که بعد از اقدامات پزشکی اولیه در صحنه ، به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شده است.

جاده گنج افروز به بابلکنار یکی از جاده های پرخطر و حادثه خیز است که به طور میانگین هر هفته شاهد دستکم دو فقره تصادف است که گاهی به مرگ رانندگان و سرنشینان منجر می شود.

نصب گاردیل در این جاده به خاطر تصادف های زیادی که در سال های گذشته داشت از پارسال در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی مازندران قرار گرفت و هنوز به پایان نرسیده است .

یکی از دلایل تصادف در این جاده رانش زمین و نبود شانه خاکی است که سبب می شود تا در بسیاری از تصادف ها ، خودروها وارد حریم خانه ها و مغازه های حاشیه شده و حتی با در و دیوار موجود برخورد کنند.

شهرستان 520 هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر است .
برچسب ها: گارد ریل ، وانت ، بابل
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)