۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۴۸۹۱۱۲
انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۵

تست سلامت کلینتون با بطری خیارشور! (فیلم)

خبرگزاری صدا و سیما- در این برنامه تلویزیونی که هم‌زمان با سفر نامزد دموکرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری به لس‌ آنجلس و اورنج کانتی پخش شد، کلینتون و کیمل مجری برنامه به تمسخر ادعاهایی پرداختند که می‌گویند این نامزد 68 ساله در وضعیت بد جسمانی به سر می‌برد.

کلینتون در این باره گفت: در ماه اکتبر سایت خبری نشنال ایکوایرر درباره من نوشت که تا شش ماه دیگر می‌میرم! الان هر نفسی که می‌کشم احساس می‌کنم یک مدت کوتاه دیگری در زندگی گذرانده‌ام! گاهی احساس می‌کنم این کمپین دیگر دارد وارد دنیای موازی می‌شود!

وی ادامه داد: من هم باید وارد واقعیت موازی شوم و به سوالاتی درباره زنده بودنم، اینکه چقدر زنده خواهم ماند و این مساله چه حسی دارد، پاسخ دهم. من نمی‌دانم برخی چرا باید این مساله را مطرح کنند. از یک طرف گمان می‌کنم این بخشی از یک استراتژی جنون‌آمیز است و از سوی دیگر می‌بینم که به هیچ وجه معنی ندارد.

پیش از این رودی جیولیانی، شهردار سابق نیویورک و از جمهوری‌خواهان و نزدیکان ترامپ از مردم خواسته بود تا در اینترنت جستجو کنند " بیماری هیلاری کلینتون" تا ببینند که وضعیت جسمی او واقعاً مناسب نیست.

دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه او نیز بارها در سخنرانی‌های متعدد این مساله را مطرح کرده است.

در استهزای این ادعاها مجری برای تست سلامت کلینتون یک قوطی خیار شور به وی داد تا در آن را باز کند.


ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر