۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۱۵۰۹
انتشار: ۲۰:۴۸ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۵

وضعیت مینو خالقی پس از استفساریه قانون انتخابات از زبان خودش

منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس دهم که با نظر شورای نگهبان از راه‌یابی به مجلس بازماند، گفت: کسی در رابطه با وضعیتم برای حضور در مجلس دهم چیزی به من نگفته است.

به گزارش ایسنا،‌ مینو خالقی در حاشیه همایش تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه در حال حاضر چه می‌کند و تکلیف حضورش در مجلس دهم چه شد؟ گفت:‌ من در حال حاضر مشغول فعالیت‌های علمی و حقوقی هستم و خبرها و پیگیری‌ها در خصوص حضور  در مجلس دهم را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم و کسی خبری به من نداده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در انتخابات شورای شهر، شوراهای اسلامی شهر و روستا یا میان دوره‌ای مجلس حضور پیدا می‌کند یا خیر ، افزود:  قصدی برای این کار ندارم تا ببینم در سال‌های آینده چه پیش می‌آید.


ارسال به دوستان
شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد کشف بقایای کودکان «خون‌آشام» سربریده در لهستان / گورهایی با ویژگی‌ «دفن ضد خون‌آشام» هیوندای کوچک‌تر از این نمی‌شود(+عکس) دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس)