۰۴ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۲۱۱۱
انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۵

گاز پیک نیک 3 واحد مسکونی را در چالوس به آتش کشید

رئیس سازمان آتش نشانی مرزن آباد از توابع شهرستان چالوس از آتش سوزی سه واحد مسکونی قدیمی و 2 واحد تجاری عصر سه شنبه در این شهر خبر داد.

محمد صیادی نژاد عصر امروز در گفت و گو با ایرنا گفت که این آتش سوزی بر اثر نشست گاز پیک نیک و بی احتیاطی یکی از ساکنان رخ داده است. 

وی افزود : در جریان این آتش سوزی پنج نفر دچار سوختگی و بریدگی دست و پا شدند که با کمک نیروهای اورژانس و هلال احمر چهار نفر به صورت سرپایی در محل درمان و یک نفر دیگر برای ادامه درمان با بیمارستان چالوس اعزام شد. 

رئیس سازمان آتش نشانی مرزن آباد در خصوص چگونگی گسترش این آتش سوزی هم گفت: بر اثر بی احتیاطی یکی از ساکنان یک واحد مسکونی که مشغول پخت و پز بود آتش به موکت و پرده سرایت می کند و در نتیجه باعث گسترش آتش به واحدهای دیگر می شود. 

صیادی نژاد با بیان اینکه به دلیل چوبی بودن سقف های این ساختمان ها بیش از 90 درصد آنها در آتش سوخت ، افزود: برای خاموش کردن این واحدها از سه دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه نیسان استفاده شده است. 

به گفته وی، در این عملیات، علاوه بر تمامی نیروهای آتش نشانی مرزن آباد، یک دستگاه کامیون از آتش نشانی کلاردشت نیز شرکت داشتند. 

شهر کوهپایه ای مرزن آباد با نزدیک به 6 هزار نفر جمعیت در ورودی استان مازندران در جاده کندوان واقع است . 

ارسال به دوستان
در بزرگترین گودال اقیانوسی جهان چه چیزهایی یافت می‌شود؟ (+عکس) 10 دارویی که قطع ناگهانی آنها خطرناک است یک نکته مهم درباره قولنج شکستن / دلیل احساس قولنج در افراد چیست؟ ریاضیدان آماتور بزرگ‌ترین عدد اول شناخته‌شده را کشف کرد خواص چغندر: مهم‌ترین فواید چغندر قند که شما را متحیر می‌کند! خرید خانه در شهرهای مختلف جهان به چند سال کار نیاز دارد؟ ابوالفضل قدیانی، زندانی سیاسی، بار دیگر راهی بیمارستان شد واژگونی تیبا در جاده دیلم - بهبهان یک کشته و دو مصدوم برجا گذاشت حزب‌الله شهادت مسئول ستاد اطلاعات خود را تایید کرد تضاد در اظهارات مقامات اسرائیلی؛ هرتزی هالیوی از پایان جنگ سخن می‌گوید پزشکیان: عملیاتی شدن دستاوردهای بریکس، توطئه آمریکا را خنثی می‌کند الهلال بدون ستاره پرتغالی به مصاف استقلال می‌رود مشهد در آستانه سیلاب؛ تعطیلی بوستان‌ها و آماده‌باش کامل نیروها شیراز غرق در آب؛ بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر، زندگی شهروندان را مختل کرد غزه در آتش جنایات اسرائیل؛ بیش از ۱۵۰ نفر در بمباران خانه‌ها کشته و زخمی شدند