۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۲۶۳۹
انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۵

هشدار منابع امنیتی ترکیه درباره احتمال عملیات انتحاری

منابع امنیتی ترکیه نسبت به ورود ۶۱ خودروی بمب‌گذاری شده به کشور و تلاش پ‌ک‌ک برای انجام حملات انتحاری هشدار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، دستگاه‌های امنیتی ترکیه تلاش خود را برای یافتن ۶۱ خودروی بمب‌گذاری شده که وارد این کشور شده‌اند، افزایش دادند.

مجتمع امنیتی دیاربکر در جنوب شرق ترکیه روز پنجشنبه نسبت به احتمال انجام حملات انتحاری از سوی حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) با ۶۱ خودروی بمب‌گذاری شده هشدار داده و از تمامی ادارات وابسته به این مجتمع خواست تا در دوره تعطیلات ۹ روزه عید قربان هوشیار و برای انجام عملیات غافلگیرانه در صورت حملات احتمالی هوشیار باشند.

در همین راستا، نیروهای امنیتی ترکیه روز پنجشنبه یک زن انتحاری را بازداشت کردند که می‌خواست خود را در فرودگاه بین‌المللی آتاتورک در استانبول منفجر کند. به گفته منابع امنیتی این زن عضو پ‌ک‌ک است.

اخیرا انفجارها و حملات انتحاری زیادی در شهرهای ترکیه رخ داده که مسئولیت برخی از آن‌ها را پ‌ک‌ک برعهده گرفته است.
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان