۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۳۶۸۱
انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۴-۰۶-۱۳۹۵

سفیر بریتانیا در حج (+عکس)

سفیر بریتانیا در عربستان سعودی پس از مسلمان شدن به حج رفت.

به گزارش عصرایران به نقل از سایت سی ان ان عربی، "سایمون کولیز" سفیر بریتانیا در عربستان سعودی بعد از تغییر دینش به اسلام، برای اولین بار به حج رفت.

عکس هایی از سفیر بریتانیا و همسرش در لباس احرام در مکه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

"هدی مجرکش" همسر سفیر بریتانیا هم با انتشار متنی در توئیتر نوشت:" اولین سفیر بریتانیا در عربستان سعودی که بعد از مسلمان شدن، به حج می رود. سیمون کولیز با همسرش خانم هدی در مکه ... الحمدلله"

سفیر که پدر 5 فرزند است درسال 2015 به عنوان سفیر بریتانیا در ریاض منصوب شد.

او که در سال 1978 به وزارت خارجه بریتانیا پیوست تحصیلکرده زبان عربی است و در سفارت و کنسولگری بریتانیا در بحرین، بصره، امان و دهلی نو فعالیت کرده و سابقه کار به عنوان سفیر در قطر، عراق و سوریه را دارد.

سفیر بریتانیا در ریاض و همسرش در مراسم حج
2
سفیر بریتانیا در ریاض و همسرش در مراسم حج
2
سفیر بریتانیا در ریاض در مراسم حج
2

ارسال به دوستان
اولین بارش پاییزی در راه است متخصصان درباره خطرات بازی کودکان با برگ‌های پاییزی هشدار می‌دهند قیمت جدید محصولات لبنی اعلام شد ‌/ نرخ گذاری دوباره اقلام پرمصرف 911 جی تی3؛ خودرویی که پورشه جرات الکتریکی کردن آن را ندارد! (+تصاویر) جاده‌های خودتمیزشونده کره جنوبی؛ نوآوری برای مدیریت آلودگی خیابان‌ها (+عکس) امکان احداث سالانه هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس توسط صنایع کمبود این ویتامین‌ها باعث ریزش مو می‌شود/ کمبود کدام ویتامین‌ها در زنان و مردان شایع‌تر است؟ تشدید ناترازی گاز با غفلت از ذخیره سازی و بهینه سازی چرا هواپیماهای بازنشسته به‌ندرت احیا می‌شوند؟ کیفرخواست پرونده عبدالرضا داوری صادر شد جو بایدن : می دانم اسرائیل کی و چگونه به ایران واکنش نشان می دهد / جواب عراقچی: مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی برعهده شماست صدور کیفرخواست یک پرونده کثیرالشاکی/ کلاهبرداری ۹۶ میلیاردی پیشرفت شهر لاین بن‌سلمان (+عکس) قطع سهمیه آرد نانوایی های گرانفروش پیش فروش بلیت‌ قطارهای مسافری آبان ماه آغاز شد