۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۳۰-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۴۹۶۱
انتشار: ۱۹:۳۷ - ۳۰-۰۶-۱۳۹۵

یحیی توره از بازی های ملی خداحافظی کرد

یحیی توره، هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی که سابقه بازی برای بارسلونا را نیز در کارنامه دارد، تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحل عاجل پس از 12 سال از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. هافبک کنونی تیم فوتبال منچسترسیتی از سال 2004 پیراهن تیم ملی ساحل عاج را به تن کرد و 102 بازی ملی و 19 گل را به نام خود به ثبت رساند.
  
او در وبسایت رسمی اش، با انتشار بیانیه ای از فوتبال ملی خداحافظی کرد:" زمانی که این متن را می نویسم، احتمالاً سخت ترین بازی زندگی ام باشد، بعد از 14 سال در بالاترین سطح، اطمینان دارم که زمان صحیحش برای من فراهم رسیده است. باید بگویم که 33 سال سن، فشار تمرینات و بازی های متعدد، دلایل خداحافظی من نیستند."
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)