۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۹۶۴۵
انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۵

حریم خصوصی، مکان عمومی

عصرایران- شاید شما هم تجربه کرده باشید که در محلی عمومی مانند مترو، اتوبوس  و یا بازار در حال چک کردن گوشی یا خواندن روزنامه و کتاب هستید و برخی افراد شما را در خواندن پیام‌های گوشی، صفحات روزنامه و کتاب همراهی می‌کنند.

در عابر بانک در حال چک کردن حساب و یا در حال گرفتن پول هستید و دیگران با شما در این کار شریک می‌شوند و کل فعالیت شما را رصد می‌کنند.

 این کار رعایت نکردن حریم شخصی است. وقتی فردی در یک مکان عمومی در حال چک کردن گوشی خود و یا خواندن کتاب است، دیگران حق ندارند با او در خواندن یا چک کردن شریک شوند.

 بیایید یاد بگیریم که حریم یکدیگر را رعایت کنیم. پیامی که برای یک فرد در تلگرام آمده است تنها برای اوست نه فرد دیگر.

ارسال به دوستان
پیتسو موسیمانه؛ مردی با سیستم 2-4-4 خطی / سرمربی‌ای که استقلال را متحول خواهد کرد؟ ورمزیار: استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد ثبت بیش از ۷۳ هزار مار و عقرب‌ گزیدگی در کشور کارشناس حقوقی: بیرانوند به دلیل عدم ارائه مدرک محکوم شد یحیی السنوار ؛ زنده یا مرده ، مسئله این نیست  استقلال در آستانه بازی با النصر؛ حسینی به تمرینات استقلال برمی‌گردد؟ آقای پزشکیان! تو بگو چه خبر است؟ کتک کاری در دربی! وکلای نیلوفر حامدی: نیلوفر باید ظرف ۵ روز خود را جهت اجرای حکم ۵ سال حبس، به زندان اوین معرفی نماید تیم رویایی موسیمانه؛ همسرش هم در کادر فنی استقلال؟ رئال مادرید با اتوبوس جدید به مصاف سلتاویگو می‌رود (+عکس) یونیسف: یک میلیون کودک در نوار غزه در «جهنم روی زمین» زندگی می‌کنند خودروی افسانه‌ای شوماخر به حراج گذاشته شد؛ قیمتی نجومی برای یک قطعه تاریخ این علائم در پاهایتان یعنی کمبود ویتامین B12 بارسلونا در تولید ستاره از رئال پیشی گرفت؛ لاماسیا جواب داد