۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۳۲۱۱
انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۵

واکنش محمدرضا عارف به برگزاری جشن هالووین در برخی مدارس تهران : نیازی به این جشن‌ها نداریم

جوانان ما بدون شک نیاز به نشاط و آرامش دارند اما توصیه ما به مسئولان این است که وقتی می خواهند جشن بگیرند مبنا را مناسبتهای ملی و مذهبی خودمان قرار دهند.
 رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی به برگزاری مناسبتهای خارجی با توجه به وجود مراسم های ملی و مذهبی در کشورمان نداریم.

به گزارش میزان، محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس پیرامون برگزاری جشن هالووین در برخی از مدارس تهران گفت: خوشبختانه در تقویم کشور ما مناسبتهای ملی و مذهبی بسیاری برای برگزاری جشن وجود دارد که باید به آن استناد کنیم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ما بدون شک نیاز به نشاط و آرامش دارند اما توصیه ما به مسئولان این است که وقتی می خواهند جشن بگیرند مبنا را مناسبتهای ملی و مذهبی خودمان قرار دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نیازی به استفاده از مراسم های کشورهای خارجی با توجه به وجود مناسبتهای ملی و مذهبی در کشورمان احساس نمی شود.

عارف در پایان گفت: انتظار است که مسئولین با دقت بیشتری وارد عمل شوند.
برچسب ها: عارف ، هالووین
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!