۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۴۰۲۴
انتشار: ۲۰:۵۹ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۵

شمشیربازان ایران قهرمان جام جهانی شدند

تیم ملی شمشیربازی ایران قهرمان جام جهانی اسلحه سابر شد.

به گزارش ایسنا، در فینال جام جهانی اسلحه سابر که در داکار سنگال برگزار می شود تیم ملی اسلحه سابر ایران با برتری 45 بر 39 برابر ایتالیا، برای اولین بار در تاریخ قهرمان شد و مدال طلا را به دست آورد.

تیم ملی اسلحه سابر ایران با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، فرزاد باهرارسباران و محمد رهبری  و با سرمربی گری پیمان فخری در این دوره از رقابت‌ها حاضر بود.

این اولین مدال و قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در جام جهانی و البته رقابت های معتبر جهانی شمشیربازی بود.

تیم ملی ایران، در نیمه نهایی، کره جنوبی را با نتیجه 45 بر 34 شکست داده بود.

سابریست‌های ایران در بازی نخست خود 45 بر 22 برابر ژاپن به برتری رسیدند و در دومین بازی هم برابر آمریکا تیم اول رنکینگ جهانی 45 - 44 پیروز شدند.

بهترین رده تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی چهارمی بود.
برچسب ها: شمشیربازان
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)