۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۱۷-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۴۲۳۳
انتشار: ۲۳:۲۲ - ۱۷-۰۸-۱۳۹۵

رایزنی‎ها برای کنسرت سامی یوسف در ایران

در حال حاضر رایزنی هایی با سامی یوسف در دست انجام است تا درصورت نهایی شدن توافقات این خواننده جهانی در ایران کنسرت برگزار کند.
مذاکرات اولیه برای حضور سامی یوسف خواننده مسلمان ایرانی بریتانیایی در ایران و اجرای چند برنامه زنده موسیقایی در دست انجام است.

گفته می شود هماهنگی ها برای حضور این خواننده جهانی توسط سازمان اوج انجام می گیرد ولی هنوز پیگیری ها در مرحله مذاکره است و به نتیجه قطعی منجر نشده است.

از آنجا که سامی یوسف از جمله خوانندگانی است که دستمزدهای بالایی می گیرد به نظر می رسد بخشی از این مذاکرات درباره مساله دستمزد وی است.

از جمله جزئیاتی که برای برنامه وی در ایران در نظر گرفته شده است اجرا در تهران و در فضای باز است که امکان حضور تعداد بیشتری از مخاطبان فراهم شود. همچنین در این برنامه ریزی اجرا در منطقه ای نیمه کوهستانی در پایتخت در نظر گرفته شده که قطعی شدن این جزئیات منوط به نهایی شدن مذاکرات برای حضور او در ایران است.

از آنجا که پیش از این سامی یوسف اعلام کرده بود در صورت سفر به ایران قصد دارد به مشهد مقدس هم برود این امکان وجود دارد که در صورت حضورش در ایران برنامه ریزی برای سفر او به شهرهای مشهد، اصفهان و تبریز در دستور کار قرار گیرد.

ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟