۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۰۹۱۴۱
انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۵

عماد افروغ: فرصت فکر کردن به کاندیداتوری را هم ندارم

من حتی فرصت فکر کردن به کاندیداتوری و حضور در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم و مشغول فعالیت‌های علمی هستم.
یک نماینده پیشین مجلس در رابطه با برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه او کاندیدای احتمالی طیف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری 96 است، گفت:‌ من حتی فرصت فکر کردن به کاندیداتوری را هم ندارم و مشغول فعالیت‌های علمی هستم.

عماد افروغ در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: روح من هم از مطرح شدن چنین موضوعی خبر ندارد و هیچ صحبتی با من انجام نگرفته است.

وی در پاسخ به اینکه اگر این موضوع با او مطرح شود آیا به کاندیداتوری در انتخابات فکر می‌کند، گفت: من حتی فرصت فکر کردن به کاندیداتوری و حضور در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم و مشغول فعالیت‌های علمی هستم.
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان