۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۲۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۲۵۸۸
انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۵

قاتل ستایش به دلیل مشکلات روانی بستری شد

وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش قریشی» از بستری شدن موکلش در بیمارستان رازی به دلیل مشکلات روانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی فرحبخش گفت: موکلم حدود دو روز پیش به دلیل مشکلات روانی از کانون اصلاح و تربیت به بیمارستان رازی در شهر ری منتقل و بستری شد؛ البته وی قبلا از یکسری مشکلات روانی رنج می برده است.

وی با اعلام رضایت و تشکر از نجابت و حجب و حیای خانواده ستایش گفت: خانواده ستایش انصافا هیچ وقت حالت تهاجمی و بی احترامی نه در جلسه دادگاه و نه خارج از جلسه دادگاه نسبت به ما نداشته و ندارند.

به گزارش ایسنا، فرحبخش وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش قریشی» 4 آبان ماه در گفت و گو با ایسنا از ارایه لایحه اعتراضی به دادگاه خبر داده بود.

بنا بر اعلام نظر عسگر قاسمی آقباش یکی از وکلای اولیای‌دم «ستایش قریشی»، قاتل این پرونده، به قصاص نفس در خصوص اتهام قتل عمد و یک بار اعدام در خصوص اتهام تجاوز به عنف و 74 ضربه شلاق در خصوص اتهام جنایت بر میت محکوم شده است.

رسیدگی به پرونده «ستایش» 24 شهریورماه در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی برگزار شد و  سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
3
29
خیلی زبلی بشر
من خودم خبرنگارم ریز به ریز زیر نظرش داشتم
هیچگونه مشکل روانی ایی نداره
خیلی مشاور زبلی داره که چند دفعه دادگاهو پیچونده الانم خودشو زده به دیوونگی
داره از سادگی این خانواده ی افغان نهایت استفاده رو میبره
باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها