۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۴-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۳۰۷۹
انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۴-۱۰-۱۳۹۵

دردسر الاهلی برای فسخ قرارداد جباری

جباری این روزها مصدوم است و نمی‌تواند برای الاهلی بازی کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم الاهلی قطر امسال شرایط خوبی در لیگ این کشور نداشته است. مجتبی جباری هم که با خود عهد کرده بود جزو بهترین بازیکنان لیگ باشد، به دلیل مصدومیت های مکرر نتوانسته در این تیم خوش بدرخشد. او در حال حاضر باز هم مصدوم شده است و می خواهد در تعطیلات نیم فصل هر چه سریعتر به تمرینات برگردد.

 این روزها خبرهایی درباره نارضایتی الاهلی از این بازیکن شنده می شود و حتی بعضی ها می گویند او به ایران بازمی گردد ولی این باشگاه قطری به سادگی نمی تواند قرارداد بازیکن ایرانی اش را فسخ کند. جباری قرارداد سفت و سختی با الاهلی بسته و در صورت فسخ، باشگاه باید غرامت سنگینی به این بازیکن بپردازد. جباری این روزها به هیچ وجه حرف از جدایی نمی زند و تاکید دارد در الاهلی بماند. 
برچسب ها: جباری
ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود