۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۴۱۸۸
انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۵

حمله خمپاره‌ای به سفارت روسیه در دمشق

 تروریست ها با خمپاره سفارت روسیه در دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند، ولی گلوله های پرتاب شده که به محوطه ساختمان اصابت کرد، منفجر نشد.

به گزارش ایرنا، وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) با اعلام این خبر، افزود: در جریان حمله خمپاره ای به سفارت، دو گلوله در فضای بیرونی فرودآمد که به دلیل منفجر نشدن خسارت جدی یا تلفات جانی به بار نیاورد.

پس از گلوله باران ساختمان سفارت، کارشناسان ضدبمب گلوله ها را خنثی کردند.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: ساختمان سفارت روسیه همچنان در معرض خطر قرار دارد و این مساله ضرورت نابودی گروههای تروریستی را نشان می دهد.

پیش از این نیز از منطقه جوبر در حومه دمشق که تحت کنترل تروریست های جبهه النصره اعلام شده است، به سفارت روسیه حمله شد.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها