۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
کد خبر ۵۱۴۷۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۴۷۹۵
انتشار: ۰۰:۱۴ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۵
عصبانیت سروش پس از صحبت با آجورلو در زمین چمن

تراکتورسازی رفیعی را به بهانه اضافه خدمت نگه می دارد؟

مدیرعامل تراکتورسازی گفت که دو ماه قبل نامه ای در مورد اضافه خدمت رفیعی دریافت کرده است. نامه ای که شاید رفیعی حق داشته همان زمان در موردش بداند اما از او پنهان کرده اند.در اصل به نظر می رسد پیوستن رفیعی به تیم دیگر منتفی باشد چون از صحبت های آجورلو این طور استنباط می شود که برای نرفتن رفیعی برنامه دارند.
صحبت های مصطفی آجورلو با سروش رفیعی به عصبانیت این بازیکن منجر شد. 

به گزارش عصرایران، دقایقی پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن مدیرعامل تیم تراکتورسازی دقایقی را با سروش رفیعی در زمین چمن صحبت کرد. صحبت هایی که چندان به مذاق ستاره تراکتورسازی خوش نیامد. 

سروش رفیعی پس از انجام صحبت هایش و در حال خروج از زمین با لحن بد با خبرنگاران صحبت کرد و نشان داد چقدر عصبانیست اما آجورلو مقابل خبرنگاران ایستاد و توضیح داد که مشکل چیست.

مدیرعامل تراکتورسازی گفت که دو ماه قبل نامه ای در مورد اضافه خدمت رفیعی دریافت کرده است. نامه ای که شاید رفیعی حق داشته همان زمان در موردش بداند اما از او پنهان کرده اند. آجورلو این صحبت ها را کرد و البته از صحبت های او مشخص شد که عصبانیت ستاره تراکتورسازی از چه می تواند باشد. در اصل به نظر می رسد پیوستن رفیعی به تیم دیگر منتفی باشدچون از صحبت های آجورلو این طور استنباط می شود که برای نرفتن رفیعی برنامه دارند. 

 آجرلو پس از برتری تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی در گفتگو با  ایمنا در مورد اظهارات سروش رفیعی در مورد کارت پایان خدمتش اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام که سروش رفیعی به تراکتورسازی خدمت کرده است و اگر تا به امروز از او حقی ضایع شده از وی عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر خدمت سربازی سروش رفیعی در تاریخ مقرر که به نظر می‌رسد همین ایام است تمام شده باشد، به او تبریک می‌گویم که مدت خوبی با تراکتورسازی همراه بوده است و اگر می‌خواهد برود به او می‌گویم که بازیکن آزاد است و فوتبال حرفه‌ای باید بپذیرد که او یک فصل با ماست و ممکن است فصل دیگر با ما همراه نباشد. ما برای قهرمانی در 2 جام به او نیاز داریم؛ جدای از اینکه به تک تک بازیکنان نیاز داریم به سروش رفیعی هم بیش از همه احساس نیاز می‌کنیم چون دیگران هستند و او است که می‌خواهد برود.


آجرلو افزود: اما به اینکه حقی از رفیعی ضایع شود راضی نیستیم و خدای نکرده نمی‌خواهیم به روش‌های غیراخلاقی او را نگه داریم. رفیعی مثل پسر خودم است و همینطور که نمی‌خواهم به پسرم ظلم شود در مورد رفیعی هم همینطور است و اگر طبق مقررات سربازی او تمام شده باشد می تواند از تراکتورسازی جدا شود.
 
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: اما 2 ماه پیش نامه‌ای آمد که رفیعی اضافه خدمت دارد ولی من گفتم نامه را مخفوظ نگه دارند تا خودم پیگیری کنم چون به رفیعی قول داده بودند 6 ماه اضافه خدمتش بخشیده شود.به هرحال من از فردا صبح به دنبال کار رفیعی خواهم رفت و اگر سربازی او تمام شده باشد اولین کسی هستم که به او کمک می‌کنم تا کارت پایان خدمتش را بگیرد و بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده خودش تصمیم‌گیری کند.
 
آجرلو در مورد اینکه با این حساب 6 ماه اضافه خدمت رفیعی پابرجا است ، هم گفت : در این مدت به شدت درگیر مسائل جدی فوتبال بودیم و امروز هم دیدید که در دقیقه 120 تکلیف فینالیست مشخص شد و در پایان هم حرف‌های غیرواقعی که به ما کمکی نمی‌کند مطرح شد. اما دوستان من و کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که من تا امروز به کسی ظلم نکرده‌ام.

برچسب ها: رفیعی
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
کسرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
1
2
نورالهی و امید آلیشاه به فکر اضافه خدمت باشند و اینم توبه شما دو نفر و کساییکه میخوان برند تراکتورسازی ، در صورت عدم تمدید قرارداد ، اضافه خدمت می خورید.
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
دوست عزيز نميگي اينا زمانيکه من و امثال من و خيلي از جوانان اين مرز و بوم رفتم و دوران خدمت سربازي رو يا با عشق يا با اجبار طي کردند اين آقايان حتي حوصله خدمت کردن همراه با پول و امکانات رو نداشتند از خدمت سربازي جيم شدن و مطلب دوم اينکه تراکتوسازي تازه 4 فصله تيم نظامي شده قبلا فوتباليستهاي سرباز کجا خدمت ميکردنند نه تنها شما بلکه خيليا گذشته و از ياد ميبرند از سر کين حرف ميزنند در آخر ياشاسين آذربايجان ياشاسين ترختور
msi
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
2
2
ناشناس
۱۱:۱۷ يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
عجب فوتبال جوانمردانه ای،عجب رقیب جنتلمنی

چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی