۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۴۹۱۸
انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۵

واکنش سازمان گسترش به انتشار مصاحبه معاون وزیر صنعت با روزنامه کره ای

رئيس هیأت عامل ايدرو با اشاره به برداشت اشتباه خبرنگار کره ای گفت: بیان بنده دقیقا این بوده است؛ "ترامپ يك تاجر است و زمان مي برد تا مسئوليتش را بشناسد."
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در واکنش به انتشار خبر مصاحبه رییس این سازمان و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با با روزنامه "مائلی" کره جنوبی، توضیحاتی منتشر کرد.

در این جوابیه آمده است:

رئيس هیأت عامل ايدرو با اشاره به برداشت اشتباه خبرنگار کره ای گفت: بیان بنده دقیقا این بوده است؛ "ترامپ يك تاجر است و زمان مي برد تا مسئوليتش را بشناسد."

منصور معظمي در ادامه گفته بود است: ما خواهان يك رابطه خوب با همه كشورها هستيم. همان طوري كه بعد از توافق در مذاكرات پنج به اضافه يك تمام تعهدات خودمان را انجام داديم.

وی در ادامه سخنانش در این مصاحبه گفته است: اما امريكايي ها در عمل به تعهدات خودشان بدعهدی کردند. البته ما با اين سبك برخورد آشناییم و به تحريم ها نیز عادت كرده ايم.

معاون وزیر صنعت تاکید کرده است: خبرنگار کره ای برداشت اشتباه از اظهارات بنده داشته و عین این اظهارات در فایل صوتی موجود است.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)