۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۱۷۳۷
انتشار: ۰۸:۰۵ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۵

مدارس بخش لاریجان آمل امروز تعطیل شد

بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت که تمامی مدارس این بخش در روز یکشنبه 17 بهمن به علت سرمای شدید هوا و دمای 15 درجه سانتی گراد زیر صفر تعطیل است.

رضا مقدم شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: به علت بارش شدید برف روزهای چهارشنبه تا عصر جمعه و یخ زدگی برف در مسیرهای روستاهای بخش و مسیرهای دسترسی به مدرسه ها، این تعطیلی اعمال شده است.

تمامی مدارس و دانشگاههای مازندران روز شنبه در پی کاهش شدید دمای هوا و احتمال افت فشار شبکه گاز با اعلام سازمان آموزش و پرورش مازندران تعطیل بود.

بخشدار لاریجان آمل گفت: علت اتخاذ تصمیم تعطیلی مدارس این بخش در روز یکشنبه، پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از لغزنده بودن سطح معابر و تردد دانش آموزان است .

وی افزود: در روز گذشته شهر رینه و روستای پلور حدفاصل ارتفاعات قله دماوند سرمای 18 تا بیش از 20 درجه سانتی گراد زیرصفر را تجربه کردند.

مقدم گفت: در پی بارش شدید برف که حدود 80 روستای این بخش را به ارتفاع 40 تا 80 سانتی متر سفید پوش کرده بود ، راه دسترسی به این روستاها همچنان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

بیش از 600 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در بخش کوهستانی لاریجان آمل مشغول تحصیل هستند.

رینه و گزنک و 80 روستا در فاصله حدود 70 کیلومتری شهر آمل در مسیر جاده هراز به تهران واقع شده و دارای بیش از 12 هزار نفرجمعیت است.
برچسب ها: لاریجان ، آمل
ارسال به دوستان
اردوغان: سکوت جهان در برابر فاجعه غزه غیرقابل قبول است حال ایرج «پهلوان آواز ایران» خوب است انهدام باند سارقان کابل برق و کشف ۲۵۰ فقره پرونده سرقت منتظر افزایش قابل توجه طول عمر انسان ها در این قرن نباشید سرنوشت نامعلوم اکران فیلم «رکسانا» به دلیل ممیزی‌های تاثیرگذار در داستان برخود مرگبار کامیون با تاکسی/ ۲ دانش آموز فوت کردند پایان مزاحمت های ۲ شرور پرادو سوار نتایج میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی از طرف صداوسیما ؛ ۳۰ میلیون مخاطب و ۴۰۰ میلیون بازدید سردار ابراهیم رستمی: سلاح قوی تر از بمب هسته ای داریم/ جنگ با آمریکا اجتناب ناپذیر است/ هزینه شلیک یک موشک ۲۰۰ میلیون دلار است/ برای زدن دیمونا مانور انجام دادیم سایه تاریک مسکن بر زندگی کرایه نشین ها/ قدرت خرید مسکن آب رفت کشف لباس های قاچاق از خیابان خزانه اعلام آراء کمیته انضباطی از خانه های لوکس چقدر مالیات گرفته شده؟ ​ثبت‌نام آسان خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در سایه رد صلاحیت‌ها