۱۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد ۵۲۲۵۲۹
انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۳-۱۱-۱۳۹۵

فکر می کنید این خانه جای زندگی نیست؟ (+عکس)

برترین ها - همیشه می گویند کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنید. همین موضوع در مورد خانه ها هم صدق می کند به خصوص این خانه کوچک در ژاپن! این خانه 55 مترمربعی توسط آتلیه معماری میزویشی طراحی شده و روی یک زمین مثلثی بین رودخانه و جاده ساخته شده است.

از بیرون این خانه بسیار کوچک به نظر می رسد، بااین حال داخل آن به طرز شگفت انگیزی جادار است که اصلا انتظارش را ندارید.

این خانه مثلثی دو طبقه با دو اتاق خواب در طبقه اول و یک آشپزخانه و اتاق نشیمن در طبقه دوم دارد به علاوه یک اتاق بازی خانوادگی در طبقه میان این ها که با نردبان قابل دسترسی است. همه دیوارها به رنگ سفید هستند که باعث می شود فضا بزرگتری و روشنتر به نظر برسد.


برچسب ها: خانه کوچک
ارسال به دوستان
معماری حیرت‌انگیز یکی از زیباترین کتابخانه های جهان(+عکس) ۸ عبارت زننده که افرادی با مهارت‌های اجتماعی ضعیف استفاده می‌کنند طرز تهیه صبحانه انگلیسی کارتون‌های خارجی که بچه‌ها را می‌ترساند! (+عکس) چگونه فراموش کنیم تا شکوفا شویم و زندگی را زندگی کنیم؟ مروری بر تاریخچه تکامل سلاح‌های هسته‌ای در جهان از ابتدا تا امروز (+عکس) عروس درحال رفتن به مراسمِ عروسیش از خانه‌ای که دیشب بمباران شده (عکس) گرمابه شاه(عکس) معماری استثنایی یک کلبۀ «متحرک» در جنگل‌های واشنگتن(+عکس) مارکوس کراسوس؛ ثروتمندترین مرد روم که بزرگترین اشتباهش «حمله به ایران» بود(+عکس) زنی که جهنم را غارت می‌کند؛ صحنه‌های عجیب یک نقاشی ۴۵۰ ساله (+عکس) راهکاری برای درمان ناخن جویدن کودکان قصه‌های کوچ‌نشینی: روایت تصویری زندگی عشایر ایران زیباترین ساختمان‌های جهان که به سبک «معماری مدرنیستی» ساخته شده‌اند(+عکس) ماریا فارینا، عطار ایتالیایی و اولین ادکلن جهان در قرن هجدهم(+عکس)