۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۴۴۱۳
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۳۰-۱۱-۱۳۹۵

بارش 1.5 متر برف در خلخال

بخشدار اسالم شهرستان تالش (گیلان) گفت: ارتفاع برف در حاشیه محور اسالم به خلخال به یک و نیم متر رسیده، مسیر باز و تردد با زنجیر چرخ میسر است و رانندگان باید از عبور شبانه و مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند.

علی درمانی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف در محور اسالم به خلخال ادامه دارد و در نقاطی از مسیر، بهمن سقوط کرده که با تلاش راهدارن باز گشایی شده و تاکنون حادثه یا مشکل خاصی در این محور گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: مسیر چهار روستای اسالم به علت شدت برف مسدود شده است و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: در راه های مواصلاتی جلگه بخش اسالم مشکلی وجود ندارد و تردد خودروها با رعایت احتیاط و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زمستانی ادامه دارد.

درمانی ادامه داد: علاوه بر نیروهای ستاد مدیریت بحران اسالم، نیروهای انتظامی، پلیس راه و جمعیت هلال احمر نیز در مسیرهای مواصلاتی این بخش به صورت شبانه روزی در حال آماده باش و خدمات رسانی هستند.

بخش اسالم شهرستان تالش در مناطق کوهستانی و جلگه ای 40 هزار تن جمعیت دارد و محور اسالم به خلخال با 70 کیلومتر مسافت، یکی از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل محسوب می شود.

شهرستان تالش با بیش از 190 هزار تن جمعیت، در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
برچسب ها: برف ، خلخال ، زنجیر چرخ
ارسال به دوستان
احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟