۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد ۵۲۴۹۲۵
انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۵

سگی که جراحی پلاستیک شد (+عکس)

باشگاه خبرنگاران - خانواده اسمات ظلم در حق حیوانات را با آویزان کردن وزنه از گوش‌هایش و بردن او برای جراحی پلاستیک، به حد اعلای خود رساندند.

پسر این خانواده از زمانی که فیلم کمدی «ماسک» با بازی جیم کری را دیده بود، دوست داشت تا سگی شبیه سگ ماسک که در فیلم مایلو نامم داشت، داشته باشد و به همین خاطر سگی را انتخاب کرد تا رنگ و حتی گوش‌های آن شبیه مایلو باشد.

گوش‌های سگ این خانواده با گذشت زمان که پیرتر می‌شد، به سمت بالا می‌رفتند و از حالت افتادگی درمی‌آمدند که پسر این خانواده از وزنه و چسب برای پایین نگه داشتن گوش‌های این سگ استفاده می‌کرد و در نهایت که این کارها ثمری نداشت، سگ بیچاره را برای جراحی پلاستیک بردند تا شبیه مایلو شود.

خانواده اسمات علی رغم توصیه‌های دامپزشکان که این کار را غیر ضروری می‌خواندند، سگ بیچاره را برای جراحی آماده کردند که البته سگ سالم ماند اما وقتی مردم در فضای مجازی داستان آن را خواندند، نسبت به اقدام این خانواده واکنش منفی نشان دادند.


ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر