۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۵۰۸۸
انتشار: ۲۰:۱۷ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۵

دستگیری 3 شکارچی متخلف در آذربایجان غربی

 رئیس اداره محیط زیست شهرستان شاهین دژ با اشاره به دستگیری سه شکارچی متخلف در ارتفاعات این شهرستان گفت: اسلحه و تجهیزات شکار از شکارچیان غیرمجاز و متخلف کشف و ضبط شد.

وحید چمنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سه شکارچی متخلف توسط ماموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان شاهین دژ و زمان انجام گشت و کنترل در ارتفاعات روستای 'آلی بالتا' از توابع شاهین دژ 2 شکارچی متخلف را دستگیر کرده و از آنها تعداد 2 قبضه اسلحه شکاری ته پر، لاشه یک سر خرگوش و چندین عدد فشنگ شکاری و سایر اداوات شکار کشف و ضبط شد. 

وی همچنین اضافه کرد: در ارتفاعات روستای 'زیدکندی' نیز یک شکارچی متخلف دستگیر و لاشه یک قطعه کبوتر، یک قبضه اسلحه شکاری ته پر و سایر اداوات شکار کشف و ضبط شد و هر سه شکارچی متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

خرگوش حیوانی پستاندار است که بسیار تند حرکت می کند و در هنگام زمستان با تغییر رنگ پوست به سفید رنگ با محیط سازش می کند که از جمله ویژگی های این حیوان است.

خسارت وارده به محیط زیست از بابت شکار هر سر خرگوش 3 میلیون ریال است. 
شهرستان شاهین دژ با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
برچسب ها: شکارچی متخلف
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است