۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۵۶۷۶
انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۵

اتهام زنی نماینده آمریکا در سازمان ملل: ایران بزرگترین حامی تروریسم است! / آمریکا در حال بررسی مقابله با ایران است

آمریکا در حال بررسی مقابله با کشورهایی است که از تروریسم حمایت می کنند.
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در سخنانی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از سایت شبکه آر تی روسیه، نیکی هیلی نماینده سازمان ملل متحد ضمن متهم کردن ایران به حمایت از گروه های تروریستی گفت: تا زمانی که کشورهایی وجود دارند که از تروریسم حمایت می کنند پیروزی بر تروریسم غیرممکن است.

هیلی اضافه کرد: نمی توان بر خطرناک ترین سازمان های تروریستی جهان پیروز شد مگر اینکه برخی کشورهای عضو سازمان ملل متحد، حمایت از فعالیت های تروریستی را متوقف کنند.

اتهام زنی نماینده آمریکا در سازمان ملل: ایران بزرگترین حامی تروریسم جهان است / آمریکا در حال بررسی مقابله با ایران است

وی توضیح داد: آمریکا در حال بررسی مقابله با کشورهایی است که از تروریسم حمایت می کنند و به ویژه جمهوری اسلامی ایران.

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد افزود: واشنگتن از پیشنهاد دبیرکل سازمان ملل برای ایجاد سازمانی در سازمان ملل متحد برای مدیریت جنگ علیه تروریسم به ریاست دستیار دبیرکل حمایت می کند.

قبل از این هم دونالد ترامپ رئیس جمهور و جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در سخنانی مدعی شده بودند ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.

مقامات آمریکایی در حالی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کنند که دولت ایران نقش محوری در مبارزه با گروه های تروریستی و در راس آنها داعش است.

تاکنون شمار زیادی از شهروندان ایرانی در مسیر مبارزه با تروریسم در داخل و خارج از کشور به شهادت رسیده اند.


با CIP فرودگاه امام خمینی آشنا شوید (+عکس)

برچسب ها: امریکا
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی