۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۶۴۶۶
انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۵

سفیر عراق: علاقمند گسترش مراوده با بانک سپه هستیم

سفیر عراق در ایران با بیان اینکه احساس می کنم در کشور خودم هستم اظهارداشت: ایران و عراق منافع و مصالح مشترک دارند و روابط آنها فراتر از روابط استراتژیک است.
سفیر عراق در ایران گفت: علاقمند گسترش مراودات مالی با بانک سپه هستیم و این اتفاق در حال اجرایی شدن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، راجح الموسوی با تشکر از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک سپه این بانک را جزو بهترین بانک های ایران عنوان کرد.

وی از علاقمندی کشورش برای توسعه تعاملات بانکی با بانک سپه خبرداد و گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب باید بگویم که صدام با 8 سال جنگ نتوانست مانع از پیوند دو ملت ایران و عراق شود.

سفیر عراق در ایران با بیان اینکه احساس می کنم در کشور خودم هستم اظهارداشت: ایران و عراق منافع و مصالح مشترک دارند و روابط آنها فراتر از روابط استراتژیک است.

راجح الموسوی گفت: روابط اقتصادی و تجاری ایران و عراق بر برادری و صمیمت این دو کشور استوار است. همانطور که روابط بین دو کشور مستحکم است.

سفیر عراق در ایران با تشریح نقش ایران در منطقه گفت: مجامع بین المللی باید بدانند که ایران باعث آرامش منطقه است.

وی با اشاره به مشترکات دو کشور به لحاظ دینی و مذهبی گفت: حسن روابط ایران و عراق، تأثیرات مثبتی بر منطقه و جهان خواهد داشت.

سفیر عراق در ایران گفت: سالانه تعداد زائران به عراق بیشتر می شود و افزایش سالانه این استقبال ، منابع ارزی ما نزد بانک سپه را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه تمرکز من در بازگشت به بغداد بر گسترش روابط بازرگانی و بانکی با ایران است ، به توجه ایران و عراق به توسعه مناطق آزاد و افزایش همکاریها از این مسیر اشاره کرد و گفت: ما در تلاش هستیم در این مسیر قدم های بیشتری برداریم.

وی در پایان اظهار داشت: آینده روشنی را در تداوم این همکاری ها می بینم.
برچسب ها: سفیر عراق ، بانک سپه
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند