۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۱ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۷۹۵۹
انتشار: ۰۷:۳۱ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۵

رئيس جديد سازمان سينمايي كيست؟

حیدریان در دوره دوم دولت اصلاحات دو و نيم سال معاون سينمايي وزارت ارشاد بود و سينماگران دوران خوبي را با او سپري كردند.
رئيس جديد سازمان سينمايي كيست؟
سازمان سينمايي، امروز رئيس جديد خود را مي شناسد.

خبرنگار عصر ايران بعد خبرها، تاييدها و تكذيب هاي ديروز درباره تغيير رئيس سازمان سينمايي، از منابع آگاه در  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كسب اطلاع كرد كه حجت الله ايوبي، امروز سازمان سينمايي را ترك خواهد كرد و محمدمهدي حيدريان حكم رياست سازمان سينمايي را از وزیر ارشاد دریافت می کند.
حیدریان در دوره دوم دولت اصلاحات  دو و نيم سال معاون سينمايي وزارت ارشاد بود و سينماگران دوران خوبي را با او سپري كردند.

از مهم ترين ويژگي هاي وي اين است كه برخلاف بسياري از مديران در كشور، پراكنده كاري نكرده و فعاليت هاي مديريتي وي در متمركز در حوزه هنر و سينما بوده است:

- مدیر کل همکاری‌های سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (یکسال)
- مدیر کل نظارت و ارزشیابی امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (یازده سال)
- مدیر عامل سیما فیلم (شش سال)
- مدیر شبکه جهانی جام جم (سه سال)
- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و سمعی و بصری (دو سال و نیم)
- رئیس گروه تخصصی سینما در فرهنگستان هنر
- معاون ریاست فرهنگستان هنر (در حوزه موسیقی ـ تئاتر و ادبیات نمایشی ـ‌ سینما ـ چندرسانه‌ای)

حيدريان، بعد از آغاز به كار سيد رضا صالحي اميري در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از سوي وي به عنوان مشاور عالي وزير منصوب شده بود و از امروز مديريت سينمايي كشور را عهده دار خواهد شد.
ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید