۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۱ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۷۹۵۹
انتشار: ۰۷:۳۱ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۵

رئيس جديد سازمان سينمايي كيست؟

حیدریان در دوره دوم دولت اصلاحات دو و نيم سال معاون سينمايي وزارت ارشاد بود و سينماگران دوران خوبي را با او سپري كردند.
رئيس جديد سازمان سينمايي كيست؟
سازمان سينمايي، امروز رئيس جديد خود را مي شناسد.

خبرنگار عصر ايران بعد خبرها، تاييدها و تكذيب هاي ديروز درباره تغيير رئيس سازمان سينمايي، از منابع آگاه در  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كسب اطلاع كرد كه حجت الله ايوبي، امروز سازمان سينمايي را ترك خواهد كرد و محمدمهدي حيدريان حكم رياست سازمان سينمايي را از وزیر ارشاد دریافت می کند.
حیدریان در دوره دوم دولت اصلاحات  دو و نيم سال معاون سينمايي وزارت ارشاد بود و سينماگران دوران خوبي را با او سپري كردند.

از مهم ترين ويژگي هاي وي اين است كه برخلاف بسياري از مديران در كشور، پراكنده كاري نكرده و فعاليت هاي مديريتي وي در متمركز در حوزه هنر و سينما بوده است:

- مدیر کل همکاری‌های سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (یکسال)
- مدیر کل نظارت و ارزشیابی امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (یازده سال)
- مدیر عامل سیما فیلم (شش سال)
- مدیر شبکه جهانی جام جم (سه سال)
- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و سمعی و بصری (دو سال و نیم)
- رئیس گروه تخصصی سینما در فرهنگستان هنر
- معاون ریاست فرهنگستان هنر (در حوزه موسیقی ـ تئاتر و ادبیات نمایشی ـ‌ سینما ـ چندرسانه‌ای)

حيدريان، بعد از آغاز به كار سيد رضا صالحي اميري در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از سوي وي به عنوان مشاور عالي وزير منصوب شده بود و از امروز مديريت سينمايي كشور را عهده دار خواهد شد.
ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟