۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۹-۰۱-۱۳۹۶
کد ۵۳۲۸۱۶
انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۹-۰۱-۱۳۹۶

درگیری خونین طایفه‌ای در نهاوند/ یک کشته و 3 زخمی

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از درگیری طایفه ای در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منصور ملکی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش از ظهر امروز مصادف با شنبه 19 فروردین براثر درگیری طایفه‌ای در روستای توانه از بخش زرین دشت نهاوند یک نفر کشته و ۳ نفر زخمی و مجروح شدند.

وی تصریح کرد: درگیری رخ‌داده در روستای توانه از توابع بخش زرین‌دشت نهاوند به علت اختلافات قومی و قبیله ای و طایفه‌ای و با چوب، سنگ و اسلحه شکاری بوده است.

ملکی عنوان کرد: این اختلافات مربوط به سالهای گذشته بوده و درگیری‌هایی نیز درگذشته داشته‌اند که بین دو طایفه رخ‌داده است.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: این دو طایفه امروز نیز درگیر شدند که در این درگیری‌ها یک نفر با اسلحه شکاری کشته‌شده است و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

ملکی گفت: فردی که کشته‌شده است حدوداً ۴۷ ساله است و ضارب به همراه چند نفر از طرفین دعوا توسط نیروی انتظامی دستگیر شده‌ است.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مقام محترم قضائی و با حضور عوامل انتظامی اوضاع این روستا تحت کنترل است.
ارسال به دوستان
آمریکا : اسرائیل عملیات امروز در بیروت را به ما اطلاع نداده بود عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد 9 شهید و 59 زخمی؛ آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت