۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۴۷۱۳
انتشار: ۲۳:۵۲ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۶

والیبال ایران حریف روسیه نشد

تیم ملی ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ جهانی والیبال، برابر روسیه به میدان رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین روز از هفته سوم لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال که به میزبانی شهر ووچ در کشور لهستان و در سالن اطلس آرنا برگزار می‌شد، رو در روی تیم ملی روسیه قرار گرفت.

روسیه در لیگ جهانی امسال با اینکه در هفته های ابتدایی به دلیل تغییرات عمده ای که در ترکیبش انجام داده بود نتوانست نتایج خوبی کسب کند در ادامه و هر چه به پایان دور مقدماتی نزدیک‌تر شدیم شرایط تیمی خوبی را به دست آورد. شاگردان شلیلپنیکوف می‌توانند با پیروزی بر ایران و شکست بلژیک و فرانسه اقتدار خود را نشان دهد و با لهستان خود را در مرحله نهایی ببینند.

روسیه تا پیش از آغاز روز سوم با چهار برد و چهار باخت و کسب یازده امتیاز در مکان هفتم قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران نیز با حضور ایگور کولاکوویچ سرمربی جدید خود، پس از باخت در دیدار قبلی خود برابر لهستان دیگر هیچ شانسی برای صعود به مرحله نهایی ندارد. بازیکنان ایران تا پایان روز دوم با سه برد و پنج باخت و کسب هفت امتیاز در جایگاه دهم سطح یک لیگ جهانی قرار دارند و برای ارتقا جایگاهشان در جدول تلاش می کنند.
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت