۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۶
کد ۵۵۳۹۷۱
انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۶

وزیر پیشنهادی نیرو به بهارستان دعوت شد

از صبح فردا بررسی برنامه های وزیر نیرو در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود که در این خصوص حبیب‌الله بی‌طرف مهمان کمیسیون کشاورزی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «حبیب‌الله بی‌طرف» وزیر اسبق نیرو از سوی رئیس جمهوری به عنوان وزیر نیروی پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

صبح امروز بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و در ادامه این بررسی ها، فردا وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی حضور می یابد تا هم به پرسش های احتمالی نمایندگان حاضر پاسخ دهد و هم گزارشی از برنامه های خود برای 4 سال آینده ارائه دهد.

همچنین فردا در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، برنامه ارائه شده از سوی بی‌طرف قرانت شده و مورد بررسی نمایندگان عضو این کمیسیون قرار می گیرد.
برچسب ها: وزیر نیرو ، بهارستان
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد